خانه / دکوراسیون/طراحی / اتاق پذیرایی / چند نکته در طراحی داخل اتاق

چند نکته در طراحی داخل اتاق

نکته ی  مهم و اساسی در هر نوع چیدمان قسمت خانه رنگ است . همیشه رنگ دلخواه شما روی دیوار تیره تر از آنچه که هست به نظر می آید . پس هر گاه رنگی را برای دیوارها در نظر گرفتید ۲ تا ۳ درجه روشن تر از همان رنگ را به دیوار بزنید .

www-cadyar-com-6
قرمز ، نارنجی و زرد  محیط خانه را به محیطی صمیمی ، نزدیک و نو تبدیل می کند و حس اتاقی نرم ، گرم و دنج را به شما و اعضای خانواده منتقل می کند .
رنگهای سرد مثل سبز روشن ، آبی و بنفش اتاق را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد و دقیقاْ به همین علت است که بیشتر رنگ دیوارها را رنگ سفید و رنگهای روشن تشکیل می دهد .
سعی کنید یک نقطه کانونی که روی آن تمرکز کرده را پیدا وسایل و مبل ها را دور آن بچینید . بهترین نقاط کانونی می تواند شومینه ، یک پنجره رو به باغ و یا یک تلوزیون باشد .
بین کاناپه تا صندلی شما و دیگر مبل ها باید بین یک و نیم تا سه و نیم متر فاصله باشد . کمتر از یک و نیم متر اتاق را کوچک نشان می دهد و بیش از سه و نیم متر گفتگو را دچار مشکل می کند .
پرده می تواند شکل جدیدی به اتاق شما دهد . پرده باید با دکور شما و رنگ وسایل هم خوانی داشته باشد . اگر پنجره رو به باغ یا کوچه باز می شود لازم است پرده شما از دو قسمت تشکیل شود .
برای این که اتاقی زیبا داشته باشید حتماْ لازم نیست آن را با وسایل گران قیمت بچینید . جزئیات کوچک مثل شمع ، ظروف سفالی ، گلدان گل طبیعی و مصنوعی و قاب عکس بهترین وسایل برای زیبا ترشدن اتاقها هستند .
www-cadyar-com-1

مطلب پیشنهادی

ساختمانی با نمای متحرک

نمای جالب و متحرک ساختمانی جدید در شانگهای عنوان پروژه : ساختمان مرکز مالی شانگهای محل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
.

Powered by themekiller.com