رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه

رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه

تومان 10,900

توضیحات محصول

رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه

عنوان پروژه : رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه

فایل ذخیره شده:

  • رساله قالب ورد و در ۱۳۲ صفحه
  • ۱۳ رندر باکیفیت فرمت (jpg)
  • نقشه های معماری با فرمت (jpg)

حجم فایل:  ۱۲٫۳۱ MB

.

فهرست مطالب موجود :

ریز فضا طبقه همکف :

  • ۱-لابی اصلی
  • ۲-کتابخانه
  • ۳-سالن جلسات
  • ۴-منشی
  • ۵-ریاست
  • ۶-معاونت
  • ۷-بایگانی اسناد
  • ۸- نمازخانه
  • ۹- لابی
  • ۱۰-کلاس خوشنویسی
  • ۱۱-کلاس نقاشی
  • ۱۲-کلاس کامپیوتر
  • ۱۳-کارگاه مجسمه سازی
  • ۱۴- سالن همایش
  • ۱۵-انبار
  • ۱۶- سرویس بهداشتی

ریز فضای طبقه اول :

  • ۱-لابی اصلی
  • ۲-سالن انتظار
  • ۳-موزه
  • ۴-گالری اصلی
  • ۵-اتاق خواب
  • ۶- پذیرایی
  • ۷-آسانسور
  • ۸- سرویس بهداشتی

ریز فضای زیر زمین :

  • ۱-موتورخانه
  • ۲- انبار
  • ۳- پارکینگ

رندرهای از طرح نهایی :

  • پرسپکتیو دید پرنده از کل مجموعه
  • سایت طرح به همراه محوطه سازی
  • نمای اصلی مجموعه (نمای شرقی)
  • فضای داخلی راهروی دور سالن همایش
  • پرسپکتیو دید ناظر از نمای اصلی
  • فضای داخلی سالن جلسات
  • ورودی مجموعه
  • فضای داخلی لابی اصلی
  • دید ناظر از نمای اصلی

فهرست رساله :

  1. فصل اول : کلیات پژوهش

    • مقدمه-
    • ۱-۱ دلایل انتخاب موضوع-
    • ۱-۲ تعریف مسأله-
    • ۱-۳-پرسش های محوری-
    • ۱-۴- هدف از اجرای این  پروژه-
    • ۱-۵-روش های اجرای پروژه-
    • نتیجه گیری-
  2. فصل دوم :مبانی نظری-

    • ۲-۱- مقدمه-
    • ۲-۲- مفاهيم فرهنگي معماري ايراني-
    • هندسه يا انتظام هندسي-
    • طبيعت-
    • خلوت-
    • انعطاف پذيري-
    • سلسله مراتب-
    • شفافيت-
    • ايهام و تداعي-
    • نتیجه‌گیری-
  3. فصل سوم :شناخت موضوع

    • ۳-۱- تاریخچه‌ی انواع خطوط-
    • ۳-۱-۱- کوفی-
    • ۳-۱-۲- کوفی معقلی-
    • ۳-۲- اقلام سته-
    • ۳-۲-۱- محقق-
    • ۳-۲-۲- ریحان-
    • ۳-۲-۳- ثلث-
    • ۳-۲-۴- نسخ جدید-
    • ۳-۲-۵- توقیع-
    • ۳-۲-۶- رقاع-
    • ۳-۲-۷- خط غبار-
    • ۳-۳- خطوط ویژه ایرانیان-
    • ۳-۳-۱- تعلیق-
    • ۳-۳-۲- نستعلیق-
    • ۳-۳-۳- شکسته نستعلیق،شکسته-
    • ۳-۴- تصویر و تصور در خط-
    • ۳-۵- خوشنویسی قرآنی-
    • ۳-۶- خوشنویسی و قالی-
    • ۳-۷-کتیبه‌نگاری و معماری-
    • ۳-۸- حس آمیزی خطوط اسلامی-
    • ۳-۹- خوشنویسی وهنرهای بصری-
    • ۳-۱۰- خط و بیان هنری-
    • ۳-۱۰-۱- خوشنویسی و زبان-
    • ۳-۱۱- تقسیمات طلایی و خوشنویسی-
    • ۳-۱۲- نقاشی خط-
  4. فصل چهارم : شناخت اقلیمی

    • ۴-۱-بررسی موقعیت وجایگاه (شهرستان تیکانتپه)تکاب-
    • ۴-۱-۱- موقعیت جغرافیایی شهرستان تیکان تپه )تکاب(-
    • ۴-۲- وجه تسمیه نام شهرستان ” تیکان تپه”-
    • ۴-۳- موقعیت طبیعی و تاریخی شهر تیکان تپه )تکاب(-
    • ۴-۴- بررسی وضعیت جغرافیایی منطقه-
    • ۴-۵- بررسی جغرافیایی استان آذربایجان غربی-
    • ۴-۵-۱- بررسی زمین شناسی و خاک استان آذربایجان غربی-
    • ۴-۶- مشخصات کوههای استان آذربایجان غربی-
    • ۴-۶-۱- کوههای آذربایجان به ۶ گروه تقسیم می شوند-
    • – کوهستان ارسباران یا قراجه داغ-
    • – رشته کوه سبلان- جلفا-
    • – رشته کوه سهند – ابرقوش-
    • – کوهستان قره داش یا تکاب-
    • ۴-۷- وضعیت آب وهوا و اقلیم استان آذربایجان غربی-
    • ۴-۷-۱- توده هوای سرد شمالی-
    • ۴-۷-۲- توده هوای قطبی سیبری-
    • ۴-۷-۳- توده هوای قطبی بحری-
    • ۴-۷-۴- توده هوای حاره بحری-
    • ۴-۸- بادها-
    • ۴-۹- درجه حرارت-
    • ۴-۱۰- آثار تاریخی و اماکن دیدنی تکاب-
    • ۴-۱۰-۱-زندان سلیمان-
    • ۴-۱۰-۲- زندان برنجه-
    • ۴-۱۰-۴- قلعه بردینه-
    • ۴-۱۰-۳- زندان نبی کندی-
    • ۴-۱۰-۵- چملی گلی-
    • ۴-۱۰-۶- چشمه تخت سلیمان-
    • ۴-۱۱- پوشش گیاهی غالب در سطح شهرستان-
    • ۴-۱۱-۱- جنگل را می توان به دو گروه اصلی دسته بندی نمود-
    • ۴-۱۱-۲- گیاهان خود به سه دسته تقسیم می شود-
    • ۴-۱۲- ویژگیهای آب وهوای شهرستان تیکان تپه-
    • ۴-۱۳- نتیجه گیری مطالعات اقلیمی-
  5. فصل پنجم : ضوابط طراحی

    • ۵-۱- ضوابط وکاربریهای مجموعه فرهنگی-
    • ۵-۱-۱- ضوابط و معیارهای طراحی مراکز فرهنگی-
    • ۵-۲- گالری‌ها-
    • ۵-۲-۱- ساختار عمومی گالری‌ها-
    • ۵-۲-۲- ترتیب قرار گیری اشیاء-
    • ۵-۲-۳- نورپردازی گالری‌ها-
    • الف) نورپردازی طبیعی (نور روز)-
    • ب) نور پردازی جانبی(افقی)-
    • ج).نور پردازی مصنوعی-
    • ۵-۳- حرکت و دسترسی گالری‌ها-
    • ۵-۴- تنظیم شرایط محیطی-
    • ۵-۵- تهویه‌ی مطبوع-
    • ۵-۶- آکوستیک-
    • ۵-۷- حریق-
    • ۵-۸- ساختار عمومی فضاهای نمایشی-
    • ۵-۹- شکل و انواع مختلف صحنه ی نمایش-
    • ۵-۱۰- شیب سالن نمایش-
    • ۵-۱۱- صندلی تماشاگر-
    • ۵-۱۲- اتاق رختکن(تنفس بازیگران)-
    • ۵-۱۳- اتاق سخنرانی-
    • ۵-۱۴- نور پردازی صحنه-
    • ۵-۱۵- آکوستیک-
    • ۵-۱۶- ایمنی از حریق-
    • ۵-۱۷- استانداردهای موزه-
    • ۵-۱۷-۱- گالری‌ها-
    • ۵-۱۸- آمفی تئاتر-
    • ۵-۱۹- کتابخانه–
    • ۵-۲۰- اداری-
    • ۵-۲۱- آموزشی-
    • ۵-۲۲- انبار-
    • ۵-۲۳- پارکینگ-
    • ۵-۲۴- تاسیسات-
    • ۵-۲۵- بررسی نمونه های موجود-
    • ۵-۲۵-۱ فرهنگ سرای نیاوران-
    • ۵-۲۶- بررسی از نظر اقليم-
    • ۵-۲۷- بررسی بنا-
    • ۵-۲۸- ورودی
  6. فصل -ششم : برنامه ریزی طرح

    • -۶-۱- شناخت بستر طرح
    • ۶–۱-۱- موقعیت استقرار سایت در شهر
    • ۶–۲- شناخت ویژگی های سایت
    • ۶-۳– دسترسی به سایت
    • ۶-۴– دلایل انتخاب سایت-
    • ۶-۵- تحلیل سایت-
    • ۶-۵-۱- قرارگیری سایت در مقابل باد وباران-
    • ۶-۵-۲- جهت گیری درمقابل آفتاب-
    • ۶-۵-۳- همجواری ها-
    • برنامه فیزیکی طرح
  7. بخش -هفتم :طراحی

    • ۷-۱- روند طراحی
    • ۷-۱-۱-کانسپت ونحوه رسیده به طرح-
    • ۷-۲- ایده های طراحی-
    • ۷-۲-۱- طرح شماره ۱-
    • ۷-۲-۲- طرح شماره۲-
    • ۷-۲-۳- طرح شماره۳-
    • پلان های معماری-
    • ۷-۳- تصاویری از طرح نهایی-
    • منابع و ماخذ-
  8. فهرست تصاویر-

  9. فهرست جداول-

نگارخانه:

بعد قبل
رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه
رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه
رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه
رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه
بعد قبل

خرید و دانلود آنی

دیدگاه‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که برای این محصول دیدگاه می‌نویسد. “رساله معماری خانه خط و خوشنویسی_رندر و نقشه”

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
.

Powered by themekiller.com