خانه / پاورپوینت / ورزشگاه مدرن امام رضا

ورزشگاه مدرن امام رضا

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی کدیار ، در این پست میخواهیم یکی از ورزشگاه مدرن ایران را به شما دوستان معرفی کنیم ،ورزشگاه مدرن امام رضا یک ورزشگاه فوتبال و دو و میدانی است که  در شهر  مشهد  با مالکیت آستان قدس رضوی با گنجایش ۲۵ هزار تماشاگر و اولین ورزشگاه سقف‌دار در  ایران است این ورزشگاه در بلوار خیام مشهد حدّ فاصل تقاطع بلوار توس و بلوار فردوسی جای گرفته است برای ساخت و راه‌ اندازی این  رقمی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.در ادامه این پست از بزرگترین سایت تخصصی معماری  بیشتر با ورزشگاه مدرن امام رضا آشنا خواهیم شد. ما همراه باشید.

 در این پست یک پاورپونت زیبا در ۵۵ اسلاید به توضیح کامل ورزشگاه مدرن امام رضا پرداخته است.
مختصری از این پاورپونت:

q فاز اول :

عملیات خاکبرداری و اجرای اسکلت ضلع شرقی پروژه

 توسط شرکت بتن ماشین قدس رضوی

….

 فاز دوم :

اجرای قوس های شمالی و جنوبی پروژه

 که اجرای اسکلت قوس شمالی به شرکت بتن و ماشین قدس رضوی

 و ضلع جنوبی به شرکت بنیان بتن واگذار گردید.

….

فاز سوم :

اجرای سازه ضلع غربی پروژه

 توسط شرکت بستاب بنا

….

´اولین استادیوم مسقف ایران که پیش از این رییس فدراسیون فوتبال آن را بی نظیرترین طرح ورزشی در ایران خواند، می تواند الگویی برای ساخت دیگر پروژه‌های عمرانی ورزش ایران باشد، ورزشگاهی منحصر به فرد که قابل مقایسه با دیگر ورزشگاه‌های ایران نیست و می‌توان به پشتوانه آن مسابقات بزرگی را در مشهد برگزار کرد.

´با بهره برداری از این استادیوم که علاوه بر پیست دو و میدانی و امکانات موجود در یک استادیوم فوتبال استاندارد (طبق استانداردهای فیفا) مجهز به ۱۰ سالن ورزشی استاندارد ، پارکینگ و امکانات فرهنگی و رفاهی دیگر از قبیل آمفی تئاتر ، سالن های سمینار ، سالن غذا خوری ، موزه افتخارات ورزشی آستان قدس رضوی ، کلاس های مربیگری و … می باشد ، پیشرفته ترین و مجهزترین استادیوم چند عملکردی ایران پا به عرصه فعالیت خواهد گذاشت.

ورزشگاه مدرن امام رضا  شامل ۱۴ سالن مجهز و جدا در زیر سکوهای تماشاگران است که در حال حاضر این سالن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند. یک درمانگاه شبانه‌روزی و دائمی در مجموعه وجود خواهد داشت و ۲ سالن بدنسازی مجهز نیز مختص بانوان و آقایان در آن وجود دارد. این ورزشگاه یکی از گران‌ترین و زیباترین ورزشگاه‌های خاورمیانه است.زمین چمن ورزشگاه به گونه‌ای زهکشی شده است که بارندگی باعث جمع شدن آب در ورزشگاه نشود. این ورزشگاه دارای یک پارکینگ طبقاتی ۷ طبقه است. در کنار این زمین، یک زمین تمرین درجه یک نیز ساخته شده است.

جهت دانلود مقاله اینجا کلیک کنید

ارسال به دوستان در تلگرام

نگارخانه:(با کلیک بر روی عکس مورد نظر با جزئیات بیشتر مشاهده کنید)

—-————————————————————————————

مطلب پیشنهادی

دانلود پاورپوینت شناخت انواع آجر، ابعاد و موارد استفاده آن ( 28 اسلاید )

دانلود پاورپوینت شناخت انواع آجر، ابعاد و موارد استفاده آن ( ۲۸ اسلاید )

دانلود پاورپوینت شناخت انواع آجر، ابعاد و موارد استفاده آن ( ۲۸ اسلاید ) عنوان …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
.

Powered by themekiller.com