خانه / ارشد معماری / تست قبل از آزمون

تست قبل از آزمون

از یک هفته قبل تا روز کنکور ارشد چکار کنیم؟!
%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-2jpg_page3_image2

سلام به همه

قبل از هر آزمون باید مغز آمادگی لازم از هر جهت را داشته باشد تا بتوان به بیشترین بازده خود برسد، من  پیشنهاد دارم چند روز قبلش اصلا مبحث جدید نخونیید و بیشتر از تست های هوش استفاده کنیید که فایل چند تست هوش را برای شما گذاشتم. فقط برای روزهای آخر قبل از کنکور و مخصوصا روز کنکور برای دوستانی که می خواهند سال آینده تو  آزمون ارشد و یا هر آزمون مهم دیگه دارن:

دانلود فایل تست هوش

۱- سعی کنید حدودا یک هفته قبل از کنکور مبحث جدیدی نخونید، ممکنه فکر کنید دارید درصدتون رو در اون درس افزایش میدید اما برعکس این کار معمولا باعث آشفتگی فکر میشه و حتی ممکنه تمرکزتون رو در مطالبی که قبلا روی اونها به تسلط کامل رسیدید پایین بیاره. هفته ی آخر هفته ی تست زنی و در صورت نیاز مرور نکته های اصلی یا خلاصه نویسیهای گذشته است.

۲- در روزهای قبل از کنکور تا جایی که می تونید شرایط عادی داشته باشید. تغذیه، افرادی که می بینید، زمانبندی خواب و بیدار شدن و… باید خیلی معمولی باشه مثلا مهمونی رفتن به خصوص تو روزای آخر خوب نیست.
۳- فضای مطالعه تا جایی که ممکنه دور از شلوغی باشه و تلویزیون دیدن، اینترنت، ماهواره، فیس بوک، آهنگ گوش دادن… تا حد امکان کم بشه عالیه.

۴- از چند روز قبل از کنکور بهتره دقیقا روز کنکور رو برای خودتون شبیه سازی کنید! اگر زمان آزمونتون صبح هست شب زود بخوابید و صبح زودتر از ۷ بیدار بشید. صبحانه ای که قراره روز کنکور داشته باشیدو بخورید. لباسایی که باید بپوشید، وسایل لازم سر جلسه کنکور و همه ی موارد دیگه رو عینا انجام بدید تا روز کنکور براتون عادی بشه.

۵- روز قبل از کنکور بهتره درس نخونید حتی همون جزئیات کوچیک که می تونید به سرعت مرور کنید رو رها کنید! در آرامش باشید و به خودتون روحیه و اطمینان بدید تا برای فردا آماده بشید و بهتره از تست های هوش که فایل دانلودی شو آخر حرفام گذاشتم استفاده کنید.

۶- روز کنکور با اعتماد به نفس و آرامش سر جلسه حاضر بشید و سعی کنید وقتی روی صندلی نشستید به هیچ چیز و هیچکس به جز هدفتون فکر نکنید ، امروز روزیه که شما باید نتیجه ی زحماتتون رو بگیرید ، پس اجازه ندید هیچ چیز تمرکزتون رو به هم بزنه.

۷- به زمانبندی اهمیت بدید، برای هر درس زمان مشخصی در نظر بگیرید و طبق اصول تست زنی ابتدا برای بار اول که سؤالات رو می خونید به اون سؤالاتی که دقیقا جواب شونرو میدونید پاسخ بدید. سؤالاتی رو که بین دو گزینه شک دارید با زدن علامت مخصوص رها کنید تا در دور بعد بهشون بپردازید و سؤالاتی رو که وقتگیر یا کاملا ناآشنا هستند و احتمال غلط بودن پاسخ شما به اونها خیلی زیاده رو با زدن علامت دیگه ای رها کنید تا در دور دوم مرور دفترچه از روی اونها بپرید!

۸- جواب ندادن بهتر از جواب غلط دادنه….. حتی یک تست اشتباه می تونه درصد شما و محل قبولیتون رو تغییر بده. بنابراین از خالی بودن برگه ی پاسخنامه اصلا نگران نباشید و بدونید که افراد زیاد دیگه ای هم نتونستن به خیلی از سؤالات جواب درست بدن.

۹- بعد از تموم کردن سؤالات هر درس سرتون رو از روی برگه بلند کنید ونفس عمیق بکشید و درس بعدی رو با روحیه و انرژی شروع کنید. بین دروس هر مجموعه از سؤالات در صورت امکان شکلات یا کشمش و آب بخورید.
۱۰- در طول زمان پاسخگوییبه سؤالات دائما به خودتون اطمینان بدید که هنوز سر جلسه هستید و همه چیز بهتر خواهد شد.

در پایان به خودتون ایمان داشته باشید و اگر تلاش کردید و زحمت کشیدید نتیجه رو به خدا بسپارید و خودتون رو سرزنش نکنید. مطمئن باشید که نتیجه ی خوبی کسب می کنید و حتی اگر قبول نشدید تلاش خودتون رو کردید و می تونید نقاط ضعفتون رو اصلاح کنید ودر آینده نتیجه بهتری بگیرید.

دانلود فایل تست هوش

موفق باشید

مطلب پیشنهادی

سوالات اسکیس ارشد معماری

سوالات اسکیس ارشد معماری مجموعه سوالات اسکیس ارشد معماری سال ۱۳۸۶ مجموعه سوالات اسکیس ارشد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
.

Powered by themekiller.com