خانه / دانشجویی / فایل اتوکدی جزیره بین المللی کیش (Auoto cad )
فایل اتوکدی جزیره بین المللی کیش (Auoto cad )

فایل اتوکدی جزیره بین المللی کیش (Auoto cad )

فایل اتوکدی جزیره بین المللی کیش (Auoto cad )

عنوان پروژه : فایل اتوکدی جزیره بین المللی کیش

فایل ذخیره شده : نقشه جزیره طراحی شده با اتوکد (dwg)

حجم فایل :  ۱۵٫۲۴۲ MB
 فایل اتوکدی جزیره بین المللی کیش (Auoto cad )

در این پست از بزرگترین سایت تخصصی معماری (کدیار) ، فایل اتوکدی جزیره بین المللی کیش طراحی شده با نرم افزار Auto cad با فرمت (dwg) در اختیار شما دوستان قرار می دهیم . در ادامه همین پست به بیان ریزفضاها و لیست نقشه ها موجود در فایل همراه با نمونه عکس های آورده شده است. با ما همراه باشید.

خصوصیات نقشه اتوکد جزیره بین المللی کیش :

از مشخصات این مقشه می توان به مشخص بودن اماکن مختلف در نقشه به صورت کاملا , کاربری اراضی در قسمت های مختلف جزیره اشاره کرد. استفاده از این چنین نقشه های شهری  برای دانشجویان رشته های معماری، عمران و شهرسازی بسیار کاربری است. از این رو این بخش را به دانلود فایل اتوکدی این جزیره اختصاص دادیم.

جزیرهٔ کیش جزیره‌ای به شکل بیضی با محیط ۴۴ کیلومتر و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع را داراست. ارتفاع بلندترین منطقه این جزیره از سطح دریا حدود ۳۵ متر می‌باشد. همچنین قابل ذکر است که جزیرهٔ کیش فاقد رودخانه دائمی بوده و منابع آب شیرین به صورت زیرزمینی تامین می شود.

از مکان های جاذبه‌ تاریخی کیش می‌توان به حریره، پایاب و کاریز اشاره کرد که حریره  نام شهر ویرانه‌ای است خالی از سکنه و مربوط به دوران قیاصره که وجه تسمیه آن از نام بانویی که ملکه شهر بوده گرفته شده‌است. در حال حاظر بخشی از شهر که عمارت کاخ بانوی حریره بوده مرمت شده ‌است. مهمترین ابنیه کشف شده در این مجموعه عمارت اعیانی، حمام، آب‌ انبار، قنات و بقایای مسجد جامع حریره می‌باشند. از اماکن دیگر می توان به مسجد امیر اشاره کرد که مسجد امیر مربوط به دوره قاجارعبدالرحمان یوسف پور پیش نماز آن است. این اثر در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۱۹۳ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.

دانلـــود نقشه

مطلب پیشنهادی

دانلود نقشه معماری رستوران ( dwg_2004 )

دانلود نقشه معماری رستوران ( dwg_2004 )

دانلود نقشه معماری رستوران ( dwg_2004 ) عنوان پروژه : دانلود نقشه معماری رستوران ( …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
.

Powered by themekiller.com