خانه / پاورپوینت / بسته‌ی کتابهای مشاهیر داخلی

بسته‌ی کتابهای مشاهیر داخلی

یک پکیج کامل از مشاهیر داخلی

این پکیج شامل کتاب های :

۱- هوشنگ سیحون

کتاب هوشنگ سیحون؛ معمار، نقاش، هنرمند توسط شهریار خانی زاد و با همکاری فرزانه احسانی موید و امیر فرج اللهی راد گردآوری و تالیف شد. هوشنگ سیحون از معماران بزرگ کشورمان است که طی دو دهه فعالیت در زمینه طراحی، معماری، آموزش معماری و هنرهای تجسمی، تأثیری بسیار عمیق و قابل بررسی بر روند و دیدگاه آموزش، ساخت، سبک زندگی و شیوه خلق و ارائه آثار معماری و هنری گذاشته است…

ناشر : انتشارات موسسه فرهنگی هنری هنر معماری قرن
تعداد صفحات: ۶۸۸ صفحه

۲- کامران دیبا

این کتاب به آثار معماری کامران دیبا، معمار ستایش شده ی ایرانی میپردازد که سالهاست دور از وطن روزگار می گذراند. کتاب در دوبخش کلی به زندگی و شیوه معماری دیبا از یکسو و از سوی دیگر به تک تک آثار معماری کامران دیبا می پردازد. کتاب از تصاویر آثار کامران دیبا بهره برده است و به خوبی میتواند تصویر بصری روشنی از این معماری ارائه بدهد.

۳- علی اکبر صارمی

نام کتاب : تار و پود و هنوز…
مولف کتاب : علی اکبر صارمی
مترجم :
ناشر : هنر معماری قرن

۴- هنرهای زیبا

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه تهران، در مراسمی از کتاب«هنرهای زیبا»، گزیده آثار دانشجویان معماری دانشکده هنرهای زیبا در سه دهه آغازین (۱۳۱۹-۱۳۴۸) رونمایی شد.

در این کتاب که به همت دکتر حمیدرضا انصاری، رییس کتابخانه و مرکز اسناد پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، تهیه شده، مجموعه‌ای از آثار دانشجویان رشته معماری دانشکده هنرهای زیبا، طی سه دهه اول فعالیت این دانشکده گردآوری و ارائه شده است.

 این دوره، ارجاع به تاریخی از دانشکده دارد که در نظام آموزشی بوزار(سیستم آموزش فرانسوی) در هنر مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ نظام آموزشی خاصی که با تاسیس دانشکده شکل گرفت و تا پایان دوره ریاست مهندس سیحون بر دانشکده هنرهای زیبا ادامه یافت. آثار ارائه شده در این کتاب مربوط به درس‌های رولوِه(طراحی نقشه از روی ساختمان)، طراحی، و پروژه ساختمان است و تصاویر استفاده شده در این کتاب بخشی از مجموعه اهدایی مرحوم مهندس هوشنگ صانعی، استاد و معاون وقت دانشکده هنرهای زیبا، به کتابخانه و مرکز اسناد پردیس هنرهای زیبا است.

در این مراسم که ۱۱ خرداد در پردیس هنرهای زیبا برگزار شد، جمعی از مسئولان، استادان پیش‌کسوت پردیس هنرهای زیبا، دانشجویان و علاقه‌مندان به علم و هنر حضور داشتند.

ارسال به سراسر کشور رایگان

جهت سفارش اینجا کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

دانلود پاورپوینت شناخت انواع آجر، ابعاد و موارد استفاده آن ( 28 اسلاید )

دانلود پاورپوینت شناخت انواع آجر، ابعاد و موارد استفاده آن ( ۲۸ اسلاید )

دانلود پاورپوینت شناخت انواع آجر، ابعاد و موارد استفاده آن ( ۲۸ اسلاید ) عنوان …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
.

Powered by themekiller.com